FANDOM

Sıradan oyunculara ek olarak, Habitica, çoğunlukla Habitica'nın gelişimine katkıda bulunan gerçek insanlara dayanan çeşitli karakterlerle doludur. Bu karakterler oyundaki çeşitli özelliklere eşlik eder ve birçoğu Dünya Olaylar'ını kutlamak için giyinirler.

Habitica'daki NPC'ler Edit

Habitica'nın NPC'leri (İngilizce: Non-Playing Characters / Türkçe: Oyuncu Olmayan Karakterler) Kickstarter'ün en üst düzey destekçileriydi.

Şehir Tellalı Bailey Edit

NPC Bailey Town Crier

Bailey, Habitica sakinlerini tüm önemli haberlerle en kısa sürede güncel tutar: hata düzeltmeler, olaylar, Gizli Elemanlar ve bütün yeni şık özellikler. Kendisine ait bir sayfası yok, ancak Ayarlar'ın altındaki "Bailey'i Göster" seçeneği kullanılarak çağrılabilir.

Rehber Justin Edit

NPC Justin Guide
Justin, kilitli özelliklerin mevcut olduğunu ve herhangi özel katılımcı takımın verildiğini anında haber verir.

Tüccar Alexander Edit

NPC Alexander Merchant
Alexander, Habitica'daki Tüccar'dır. Elmas karşılığında sattığı öğeler Envanter alanında bulunabilir. Dükkânının duvarının üzerinde monte edilmiş dev bir kılıcı var.

Canavar Ustası Matt Boch Edit

NPC Matt Boch Beast Master
Matt Boch, yolculuğunun sırasında topladığın tüm hayvanlarının bekçisidir. Bir şekilde hem hayvanlar hemde binekler ahırında, ikisindede aynı anda olabilir. Belki sihir biliyordur.

Meyhane Bekçisi Daniel Edit

NPC Daniel Tavern Keeper
Daniel Meyhane'nin bekçisi ve koruyucusudur, hasta veya yorgunlar için odaları rezerve eder. En sevdiği golf sopasını barının arkasındaki duvara gururla sergiliyor.

Görev Lideri Ian Edit

NPC Quest Leader
Ian, görev sistemini yönetir ve bir görev tomarını okuduğunuzda görünür. Görevden çıkarken arka planda kalır ve yararlı bilgi ve hatırlatıcılarla her zaman yardımcı olmaya hazırdır.

Öbür Karakterler Edit

Azrail Edit

Dead
Artık emekli olmasına rağmen, Azrail oyuncuları her öldüklerinde karşılamaya alışkındı.

Gizemli Zaman Yolcuları Edit

Ana madde: Gizemli Zaman Yolcuları

Mysterious time travelers
Gizemli Zaman Yolcuları, Tyler ve Vicky, Mistik Kum Saati alan abonelere sunulur ve bu oyuncuların önceki Gizemli Öğelerinin setlerini satın almalarına izin verir.

Mevsimel Büyücü Edit

NPC - Lemoness
Mevsimel Büyücü, Siena Leslie, Mevsimel Dükkân'ı işletiyor.

Nisan Soytarısı Edit

Npc aprilFool

Yeni gizemli bir karakter Nisan Soytarısı.