FANDOM

Inventory-Filled

Habitica'nın Araç çubuğunda bulunan Envanter sekmesi (direkt link) oyuncuların düşen eşyalarını, görev parşömenlerinihayvanlarını, bineklerini ve ekipmanını barındıran yerdir. Aynı zamanda oyuncuların istedikleri eşyaları satın alıp düşen gereksiz eşyalarını satabilecekleri Markete ve Zaman Yolcuları ile Mevsimsel Dükkana da erişim sağlar.

MarketEdit

Market
Ana madde: Envanter Eşyaları

Envanter sayfasının iki kısmı bulunur: envanterin (sayfanın sol kısmında) ve market (sağ kısımda).

Screen Example Inventory

Envanter kısmı düşen eşyalarını ve diğer ögeleri, bu başlıklar altında sergiler:

Screen Shot 2014-11-15 at 20.42.33

Market kısmı bu türlerde eşyalar almana olanak sağlar:

Görevler artık Market yerine yeni Görevler sekmesi (direkt link) altında satılmaktadır.

Bu eşyaların neredeyse tamamı elmas ile satın alınabilir ancak bazı Özel eşyalar altın ile elde edilebilir. Ek olarak, 100. seviye ve üzeri oyuncular Marketten ücretsiz olarak Yeniden Doğuş Küresi edinebilirler ve abone oyuncular Marketten altın karşılığında elmas satın alabilirler.

Elmas ile alınabilen bazı eşyalar aynı zamanda rastgele olarak düşebilir, seviye atlama hediyesi olarak verilebilir, etkinlik ya da görev ödülü olabilir.

GörevlerEdit

Ana madde: Görevler 

Görevler Marketten taşınarak Envanter menüsündeki kendi özel sayfalarına yerleşmiştir.

Görevler sayfası da iki kısma ayrılır: Görevlerin ve Satıştaki Görevler. Her sayfa belirli seviyelerde elde edilen Açılabilir Görevler, Altın ile Satın Alınabilen Görevler ve elmas ile alınabilen Hayvan ve Binek Görevleri şeklinde kategorilere ayrılır.

Quest Inventory
Quests for Sale

HayvanlarEdit

Ana madde: Ahır
NPC Matt Boch Beast Master
Screen Shot 2014-11-15 at 20.53.05

Bir oyuncunun Hayvanlar sekmesinin bir kesiti.

Envanterin Hayvanlar sekmesinin altında, sahip olduğun tüm hayvanları görebilir ve besleyebilir, avatarın ile birlikte göstermek için birini seçebilirsin. Tekrar tıklayarak geri alabilirsin. Satın aldığın bir eyeri kullanarak bir hayvanı anında bir bineğe dönüştürebilirsin.

Hayvanlar Alışkanlıklar, Günlük İşler ve Yapılacaklar tamamlandıkça yaygın olarak düşen yumurtalardan çıkarlar. Hayvanlar herhangi bir avantaj yaratmazlar.

BineklerEdit

Ana madde: Binekler
Screen Shot 2014-11-15 at 21.13.26

Bir Habiticalı hayvanının yanında, bineğini sürüyor.

Screen Shot 2014-11-15 at 21.12.15

Binekler sekmesinde görülen yetişmiş binekler, henüz elde edilmemiş binekleri temsilen siyah pati izleri ile birlikte.

Yetiştirdiğin tüm binekleri Envanterin Binekler sekmesinde görebilir ve avatarının binmesi için birini seçebilirsin. Tekrar tıklayarak geri alabilirsin. Avatarın aynı anda bir hayvan ve bir binek içerebilir.

Binekler, hayvanların açlık barları dolana kadar beslendiklerinde ya da bir eyer satın alınıp bir hayvanın üzerinde kullanıldığında elde edilirler. Binekler herhangi bir avantaj yaratmazlar.

EkipmanlarEdit

Ana madde: Ekipmanlar
Battle Gear

Şifacı sınıfından bir oyuncu için örnek bir Savaş Ekipmanı envanteri.

Envanterdeki Ekipmanlar sekmesi tüm kalkanları, miğferleri, zırhları, silahları ve satın alınan ya da kazanılan diğer tüm kostüm parçalarını içerir. Savaş ekipmanı olarak (soldaki eşyalardan seçilir) ya da avatarının kostüm olarak giymesi için ekipman eşyalarını bu sekmeden seçebilirsin.

Zaman YolcularıEdit

Ana madde: Gizemli Zaman Yolcuları

Aboneler her kesintisiz üç aylık aboneliğin neticesinde bir Mistik Kum Saati kazanırlar. Mistik Kum Saati, aboneye "geçmişten, hatta belki de gelecekten bir Gizemli Eşya Seti getiren Zaman Yolcularını" çağırmayı sağlar.

Mevsimsel Dükkan Edit

Ana madde: Mevsimsel Dükkan
Seasonalshop winter2015

2014-2015 Kış Karnavalı Mevsimsel Dükkanı'nda Mevsim Büyücüsü.

Mevsim Büyücüsü'nün sahibi olduğu Mevsimsel Dükkan, o anki Galanın ve geçmiş Galaların Mevsimsel ve Sınırlı Sayıda eşyalarını satmak için Büyük Gala boyunca açık olur.

Şablon:InfoForDevs Start Şablon:Relevant Code Şablon:Relevant Code Şablon:InfoForDevs End