FANDOM

Habits list

Alışkanlıklar listesinde iki örnek Alışkanlık vardır.

Alışkanlıklar Habitica'da Günlük İşler ve Yapılacaklar'la birlikte üç ana görev çeşidinden biridir. Oyuncunun Alışkanlıklar'ı, ana görevler sayfasının en sol sütununda bulunan Alışkanlıklar listesinde bulunabilir. Oluşturabileceğiniz Alışkanlıklar'ın sayısına bir sınır yoktur.

Ödüller ve Kayıplar Edit

Tıpkı gerçek hayattaki alışkanlıklar gibi, Habitica'daki Alışkanlıklar iyi, kötü veya her ikisi de olabilir.

Mana Loss
  • İyi Alışkanlıklar, artı işareti "+" ile gösterilir, tecrübe, altın ve mana ile ödüllendirilir.
  • Kötü Alışkanlıklar, eksi işareti "-" ile gösterilir ve sağlık kaybıyla cezalandırılır. "+" Düğmesini tıklayarak elde edilecek kadar çok mana kaybı da oluşur, ancak oyuncunun mana değeri sıfırın altına düşemez.
  • Hem olumlu hem de olumsuz alışkanlıklar, oyuncuların ilerleme kaydedecekleri (kendilerini ödüllendiren) veya ilerleme kaydedemeyen (kendilerini cezalandıran) hedefler için kullanılabilir.

Alışkanlık Renkleri Edit

Yeni Alışkanlıklar sıfırda olan bir görev değeri ile başlar. İyi bir alışkanlığın tamamlanması — "+" düğmesine tıklayarak — işin değerini artırır ve neticede Alışkanlığı sarı, yeşil, daha sonra maviye çevirir. Benzer şekilde, bir Alışkanlığın "-" düğmesine tıklayarak (kötü alışkanlığa maruz kalmanın veya iyi bir alışkanlığı tutmamamanın yüzünden) iş değeri düşer ve sonuçta Alışkanlık koyu kırmızıya dönüşür.