FANDOM

Rewards

Ödüller listesi.

Bir oyuncu pozitif bir Alışkanlık gerçekleştirdiğinde, veya bir Günlük İş ya da Yapılacak tamamladığında, oyuncu Ödül satın almak için kullanılabilecek altın ve gümüş kazanır. İki tür Ödül mevcuttur: oyun içi Ödüller (çoğunlukla oyuncunun avatarı için ekipman) ve özel isteğe uyarlanmış kişisel ödüller.

İyi bir performans ödüllendirmek, iyi alışkanlıkları güçlendirmenin en iyi yoludur, bu yüzden devam et, bol miktarda Ödül oluştur ve onları bol miktarda satın al!

Habitica'nın internet tarayıcı versiyonunda, sınıf sisteminin kilidi açıldığında, Ödüller sütununun altındaki mana puanı karşılığında yetenekler kullanılabilir. Mobil uygulamalarda, yetenekler menünün Yetenekler seçeneği aracılığıyla erişilebilir.

Öğe Mağazası Edit

Armor-Item-Store

Ekipman, Öğe Mağazası'nda ödüllendirilir.

Oyuncu ilk olumlu Alışkanlığını tıkladıktan, ya da ilk Günlük İş'ini veya ilk Yapılacak İş'ini tamamladıktan sonra, Öğe Mağazası'nın kilidini açar. Oyuncular ekipmanları ve sağlık iksirlerini tıklayarak satın alabilirler.

Sağlık iksiri, sağlığı düzeltir ve satın alınan miktar ne olursa olsun, her zaman 25 altına karşı alınabilir.

Ekipman karakter niteliklerini arttırır (Güç, Bünye, Sezgi ve Zeka) ve bu nedenle daha iyi ekipmanlar, maceralarınızda daha etkili olmanıza yardımcı olabilir - bunları elde etmek için güçlü bir motivasyon görebilirsiniz.